LÄNGE SEN MAN SÅG ER!

Nu var det väldigt länge sen jag såg mitt fotbolls lag. Så pratade litegran med tess och vi bestämde oss för att dra ner till centrum. Vi har ju börjat träna inne nu så det är skönare att kolla då. Jag ska se om jag får suget tbx nu. Det är allt jag vill att spela fotboll men då ska det ju vara roligt. Ska kanske försöka prata litegran med mina tränare oxå om hur vart och ja massa tankar jag har nu. Att kanske ta en paus från fotbollen. Men alla vet ju vad pauser brukar leda till. Ett svslut. Men nu ska jag inte fokusera på det utan jag ska vara glad jag är glad! jag ska få träffa människor jag älskar mitt fina fotbolls lag!


En lagkapten, En målvakt, En anfallare.
Alla med samma mål.
Vinna!


Kommentarer
Postat av: Tessi

<3!

2011-12-12 @ 15:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback