JULKLAPPS SHOPPING MED PILEN!

Godmorgon då, eller ja klockan är tjugo över 12. Har precis käkat min frulle som bestog av två ägg och två mackor smarens. Ska strax hoppa in i duschen och sedan fixa till mig litegran för att sen dra in till stan med pilen för lite julklapps shopping och pressent jakt. Ingenaning vad man ska köpa för julisar iår så hoppas jag hottar ngt fint till pappa och farmor. Ja det är dom enda jag ska fira med iår eftersom mamma åkte igår. Juste hon ringde mig nyss åh vad glad jag blev resan hade gått bra och allt så skönt! Igår var det ju bio och det var klart den nya bästa dagen i mitt liv haha. Men nu ska jag städa rummet litegran för det ser förjävligt ut! hörs senare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback