SANDRAS DAG!

Godmorgon, sorry för jätte sämst uppdatering men har vart så jävla trött. 
Har slutat jobbet och nu njuter jag av sommarlovet. Gårdagen bjöd på lite shopping med pappa. Men bara bra saker köptes in. Det blev bara massa skol saker som tex mappar, pennor, block och sånt. Juste även så köpte jag en ny sparis till mig och rosa rakhyvlar. 

Senare på kvällen blev det att dra vidare ner till nynäshamn tillsammans med Sandra och Vendela. Vi skulle käka sushi men det var semester stängt så vi landade på PH och käkade sveriges godaste kebabtallrik smarrens!
Även fick sandra sin födelsedags pressent av mig som blev en Cocacola spargris, body skrubb och nagellack. Gud va snellll jag är! Men Egentligen fyller hon år idag så ska gratta henne men nu ska jag trxa lite puss

Jag & Sandra förra halloween. 
Grattis på dig dag Ello! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback