GÖR SOM ALLA ANDRA

Tagen av min klassmate Lillewe



Dag 01 - En blogg jag läser varje dag.
Dag 02 - En bild från 2008.
Dag 03 - Fem bilder som gör mig glad.
Dag 04 - Vad vill jag ha just nu?
Dag 05 - Tre webbsidor som jag ofta är inne på.
Dag 06 - Sex sanningar om mig.
Dag 07 - Någon jag saknar.
Dag 08 - Två saker jag längtar efter.
Dag 09 - Fem bilder från några minnen 2010.
Dag 10 - Två saker jag inte skulle klara mig utan.
Dag 11 - En bild som är från när jag var liten.
Dag 12 - Fem saker jag gillar att göra.
Dag 13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen.
Dag 14 - En bild som gör mig arg/ledsen.
Dag 15 - En bild jag har tagit som betyder något.
Dag 16 - En bild som är över ett år gammal.
Dag 17 - Någonting som jag tycker är fascinerande.
Dag 18 - En bild som inte är tagen i staden jag bor.
Dag 19 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.
Dag 20 - Jag och någon klasskompis.
Dag 21 - Tre saker som finns i mitt rum.
Dag 22 - En sång som får mig att må bra.
Dag 23 –En sång som får mig att gråta.
Dag 24 - mina rädslor
Dag 25 - Någonting som jag vill göra just i denna sekund.
Dag 26 - Någonting jag saknar väldigt mycket.
Dag 27 –I min väska finns alltid..
Dag 28 - Detta ångrar jag
Dag 29 - Det här får mig att gråta.
Dag 30 –Ett ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback