GODMORGON LIKSOM.

Godmorgon igen. 
Sitter nu i rummet vid nya data stället (bilder kommer) och lyssnar på musik. Musik på morgonen gör så man blir helt taggmode fördagen.

Gårdagen iallafall så möblerade jag om hela rummet och var i väg till nynähsman för att köpa lite nya ramar till mina lagfoton som nu sitter snyggt på väggen, dock så glömde jag köpa två till så just nu ser det hej kom och hjälp mig ut men det ska jag fixa sen. Förövrigt  blev jag skit nöjd med rummet nu ska det bara komma lite färg på väggarna sen trivs jag.  Efter allt det där så softa jag bara hemma, kollade ju på ICEAGE skön film säger jag bara och har ni inte sätt den kolla annars missar ni ngt.

Idag är planerna att softa lite hemma fixa naglarna sen dra in till Stckholm med Sandra Pilo och Eric. Det är ju trotts allt The voice hallå! hahha ;) Kanske hinner köpa en ny töjning med. Måste ha en såndär vit jag har på andra örat så det ser bra ut. Plus så är min töjning bra nu och inte alls gör ont eller så woohoo! Men nu ska jag tralla vidare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback