FOTBOLLS TISDAG STÅR DET PÅ SCHEMAT

Äntligen tisdag och det betyder träning.
Fotboll är det bästa so finns och men världens bästa lagkamrater och tränare så blire inte dåligt. Jo ibland men nu talar vi glada stunder. Känns som om det var en evighet sen jag tränade men det va exakt en vecka sen men det va ju bara lall träning så idag blir det jobbigt det vet jag! F-96 ska tydligen träna med oss men för mig kvittar det. För det finna några riktiga bra spelare i det laget och dom tackar vi ju inte nej till.
Förövrigt så ska jag tjata till mig ett par nya målishandskar för det tycker jag att jag behöver till min en miljon samling och sen så ska jag hämta Elin Eklund oxå. Jobbig brud. Nejrå jag erböjd henne skjus och vrf inte liksom. Henne har jag inte sätt på planen på länge så nu blir det sriöst hoppas jag!
Men nu ska jag kolla i frysen efter middag / lunch för imorrn puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback