Första köks lektionen över!

Hey, ligger nu i sängen som jag alltid gör när jag är hemma. Men kom faktist nyss hem från världens bästa alma. Vi var en tur i stalllet för en brud skulle provrida och det gick kalas bra för henna så om hon vill ska hon förtsätta as grymt ju. Sen åkte vi hem till alma och chillade litegran vid datorn och kollade nya hästar men ingen som fanns nära liksom bubu. Men i allafall så hade jag min första käks lektion idag och jobbade tillsammans med Emil coh det gick kanon för oss. Vi var i bageriet och fixade inför ikmorrn då restaurangen öppnar. Är jätte nerös men det ska fan gå bra. Asså om itne så fuck hahah men ska på träning nu puss

Lilla Evelina får stå för bilden idag.

Kommentarer
Postat av: evelina

amen guuuuuud vad ful! hahah :D <3

2011-08-30 @ 21:31:23
URL: http://evln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback