Big Love

Satt och tänkte lite och kom på att jag inte sagt ngt om igår.

Åkte ju ner till nynäshamn för att träffa dom andra. Hoppade av vid malmtorget där jag möter Jennifer och gd va roligt det var, sen träffade jag manne och det va mins lika roligt det. Knatade sen ner till källaren i kulturskolan där Eddie och Ellinor var. Sen tog vi lite bilder tillsammans som minne liksom haha som vi alltid gör när vi träffar varandra härligt!

Sen gick vi alla till Al porto och käkade och det var skit roligt. Pratade litegran om vad alla gör nu förtiden och lite minnen, men inte lika mkt som jag trodde vi skulle göra men det kan ha vart för Eddie som är ellinors kille var med. Egentligen tillhörde han inte vårt gäng om man säger så. menmnem. Jagoch jenn betämmde oss för att vi ska på bio nån daghelst utan effie dårå haha.

Efter pizzan så drog jag jenn och manne till filmkedjan för att köpa lite gotti gotti. Sen gick vi till bussen och manne hem. Som sagt så var det jätte roligt att träffa dom igen och vi ska göra detta oftare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback