Besviken på min insatts på matchen? SVAR JA!

HEy, ligger nu i sängen efter att nyaa vart ute och pratat på gården med jonte. Satt mest och pratade om kärlek ahaha men han lyssnade bara  medan jag skötte snacket. Knatade in och duschade och nu sitter jag hära.

Jo matchen idag första efter sommar uppehållet och det gick inge vidare i första. Jag släppte in en jätte målis tabbe som jag inte ens tänker skiva om och sen ett till som inte var mitt fel. Men i ndra så gick det betydligt bättre som det alltid gör för oss. Vi kvitterade till 2-2 och så blev resultatet. Inte alls vära ynka en poäng utan tre! men bara släppa och tagga om eller vad man nu ska säga. Ja det var allt från mig puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback