Seriepremiär på hemma plan ikväll!

Nu blire ett snabbt inlägg bara, har precis käkat upp middagen som blev thai från Ösmo grejen as gott säger jag bara! och även ska jag klä på mig lite fotbolls kläder eftersom jag har samling om femtio minuter för ska ju förfan spela seriepremiär hemma mot Sollentuna ikväll taggad till 100 men dock så har jag förjävla ont i kroppen usch gilalr det inte alls men kämpar i allafall plus så skönt robin en boll i huvudet på mig igår och det har svullnat som fasiken och det gör piss ont i örat jävla skit robin ska döda honom en vacker dag haha nej nu skoja jag bara. Juste drar inte heller till nynäs ikväll för det blir alldeles för sent så får bli la fiesta imorrn i stället för min del. Skönt med lite vila äger jag bara. Även så har jag snackat med min underbara Nippan om allt. Jag gilalr henne grymt mkt en sann kompis liksom. haha nä nu ska jag börja fixa ig ringa nilo och sen knata puss

Mypan tess jag johanna pillan i spanien 2010!

Kommentarer
Postat av: kittymon

Sv: tackar! Och grattis till vinsten, aldrig fel att vinna. yeeaaiihhh

2011-04-15 @ 22:42:09
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback