Nothing left to lose

Ligger nu i sängen ledsen arg och helt jävla emo. Satt vid matbordet börja bråka som vanligt med min mor om allt och nu har jag verkligen fått nog av detta jävla skit. Vi bråkar jämt hon har en sån jävla attityd mot mig som om jag vore en jävla lodare ute på gatan och hon tror då att jag ska ställa upp för henne med att fixa hennes dator och vadfan får man för det? Jag brukar inte vara någon som pratar om mina problem hemme med någon person eller i skolan som dom mesta gör men nu pallar jag inte längre leka den där flickan somhar allt perfekt. Livet är inte alls lätt när man är i tånåren och inte blire lättare av att man har en korkad mamma. Aja nä nu ska jag inte skriva mer om det problemet men det kommer visa sig i andra inlägg hur jävla arg jag är just nu.

Om vi snackar fotboll för sekunden så  blev det ingen match! Roggan min tränare ringde när jag och Nilo kommit halvvägs och sa att Marieberg inte fick ihop några spelare skit surt säger jag bara så vi drog till IP och kollade lite på knoddarnas match och sen drog vi hem på en gång. Har inge mer att berätta så minSöndag inte blev så rolig puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: ja hon e allt en liten bus ponny :)



fin blogg ;)

kram

2011-04-10 @ 21:10:28
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
Postat av: Emma

snygg designen blev!"

2011-04-17 @ 01:35:57
URL: http://grytagirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback