Mot tandläkaren

Godmorgon. Ligger fortfarande i sängen så jag har blivit grymt förkyldtoppen liksom nu när jag drar på träningsläger ikväll med mitt underbara fotbolls lag suck. MEn inte ens en skadad hand med stygn på har hindrat mig från att stå i mål så vrf ska detta göra det? Blev i allafall ingen skola idag då jag inte mår bra plus så behövde jag inte det eftersom det skulle bli en tuff helg och pappa tyckte jag skulle vila ut bra far jag har hihi. Planerna i dag är ju då att jag ska till bussen om drygt 40min ner till nynäshamn för att träffa min häxa till tandläkare usch jag hatar verkligen att gå till tandläkaren och hoppas att jag nte har några hål. Sen ska jag kolla på ett par mjukis byxor det är liksom ett måste just nu för mina börjar bli så slitna och tappa färg inte alls snyggt. Sen drr jag hem packar litegran och sen vänta på att det är dagx för att bege sej till IP. Så helgens uppdate kommer suga men slänger in lite tidsinställda inlägg så ni har nått att läsa om iallafall. Nä nu ska jag börja sminka mig litegran puss


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: det kanske jag kan fixa.)

2011-04-01 @ 11:44:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: vad görs? .)

2011-04-01 @ 14:52:34
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: kittymon

Vilken krigare du är =) Girlpower säger jag bara. Tror fan du är mer en fighter än grabbarna som spelar i allsvenskan, tycker dom mest gnäller hela tiden på skador å grejer.



Nä fy för tandläkaren. Obehagligt och sen när man är vuxen tar du hutlöst betalt för att bara kika in i munnen...konstigt att man inte har klippkort där liksom hahaha



Have fun på lägret !



Kram

2011-04-01 @ 18:59:01
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Per

Du, jag tycker fan du ska ta och rulla mot viktväktarna istället. Och jag menar rulla bokstavligen.

2011-04-01 @ 19:40:36
Postat av: Emma

skriver inte alls stort men de syns lite diskret heheh , de är som istället för betalning någon cred måste man ju få hihi :)!

2011-04-01 @ 20:53:42
URL: http://grytagirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback