Mot haninge

Nu blir det ett snabb inlägg, ska snart till tåget för att möta SAndra Elin Pilen och Eric för att sedan dra vidare in till haninge och kolla lite på lakeside tror jag det hette. Men om det suger gris så drar jag förmodligen hem till madde och träffar skönt folk härligt härligt. Idag hade vi varmkök och gjorde lite fisk och ägg inte så farligt faktist rätt kul. Jobbade tsm med Henrik och Simon sköna grababr det. Efter skolan så väntade jag ca en timme på pappa tillsammans med Simon så vi lyssna lite på musik snackade och hade det rulligt haha. Nu ligger jag i allafall hemma och får inte till mitt jävla hår som är alldeles för långt och tungt för att göra ngt roligt med det. menmen. Nä nu ska jag städa rummet dampa lite på mamma sen dra pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback