Tårar kärlek vännerna. Allt jag behöver finns i detta inlägg

Hej på er. Konserten slutade visst mycket tidigare än vad jag trott så Mia Ellinors mamma skjusade hem mig till Ösmo as schysst. Mötte iallafall upp Jennifer på tåget som var i Ösmo kvart i femsen gick vi till Willys och köpte en vacker buket med blommor till Andreas som va våran förra trumpet/trumbon lärare sen kom Eddie och Elli. Knatade till kulturskolan och överaskade Andreas och han va minsam glad över att se oss så det kändes jätte bra!
Sen väntade vi på Manne som va vår lilla pöjk förr och wow vad han har växt och han va super snopen att se oss men endå jätte glad, sen kom tvillingarna och till vår förvånad va dom mega dryga men vi har egentligen aldrig haft någon speciell kontakt med dem så det kvitta. Sist men faktist inte minst så kom Kalle och även han har vuxit som fasiken. Jag och Jenn gick i allafall upp till ballkongen som det nu kallas för och kollade på konserten och det sa liksom paff i hjärtat på mig fyfan vad jag saknar gänget så otroligt mkt. OCh självklart så började jag och jenn gråta där uppe när manne sjöng för då kom alla verkligen alla minnen vi har haft, liksom typ åtta år av mitt liv hängde jag med dem så det va nått extra. Sen när allt va slut apploderade vi jätte mkt och sa hejdå till alla speciellt Manne och Andreas. Vi har i allfall bestämmt att vi ska ses men när det får tiden avgöra och även har jag och Jenn sagt och lovat att vi kommer till Julton och det längtar jag verkligen till. Aja det va allt från nu puss






Några av alla hundra bilder som finns på oss, e bild säger mer än tusen ord tur att jag har sex bilder då. Älskar er mega mycket ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa (: såg så ut i alla fall, hann inte snacka med dom som mycket .P

2011-04-28 @ 22:29:43
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback