<3 gårdagen råååå

Godmorgon rå. Ligger nu i sängen och lyssnar på min favvo låt som min pappa spelade upp för mig när jag va yngre och nu hade Alma den på sin Spotify så tack för den!
Snackade nyss med Filla om att dra på bio ikväll med bästis och hennes man men nu får hon inga pengar och vägrar låna av någon så då är det förstört. Får la göra en mys kväll med mig själv eller nått liknande haha.
Men rubriken ? Jo i går va jag och tugce på hennes pojkväns träning och wooow vilka killar jag svär ! haha och roligast va nog när vi skulle vänta på herve och alla öppna deras omklädnings rum och där stog killarna i handuk och jag trodde jag skulle dö hahha. Senare träffade vi Chricke Hanna och Emelie sköna kissar. Snackade lite om hur failad våran fest blev tack vare alla snutar.
Sen träffade vi Robin och Peter och Albin dom är ett par killar som man verkligen kan festa loss med i like them !
Men nu måste jag ringa filla kanske kan dra in på bio i stan och käka middag och bara umgås puss
Slänger in en bild från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback