Svenska hjältar next !

Sitter nu i sängen och kollar på svenska hjältar som nyss börjat. Sjukt bra säger jag bara. Men oxå jätte sorligt. Just nu är det om en mamma som förlorat dina två döttrar i Thailand och som då startade ett barnhem i just Thailand och gud va söta små ungar det finns  det landet! 
Men det har nyss börjat så kommer säkert rinna massa tårar ner förmin kind ikväll usch usch. Men från det ena till det andra så efter plugget åkte jag ju till sjukhuset med pappa men svensk doktor är ju fan sämst hon tyckte jag skulle gå till vårdcentralen ? jag har typ halsflus och det smittar ju så åh får damp det gör jätte ont i halsen och kan knappt svälja. Men aja får la se hur det blir. Sen har jag inte gjort så mycket mera. Ska städa rummet  och äta lite medecin nu puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback