Sjukhuset va ju rätt nice fast..

.. ne . Va på sjukhuset i dag tillsammans med Melina Tugce och Angelica för min piercing i öron grejen hade åkt in i huden? sjukt ont och läskigt. Todde jag typ skulle dö eller nått hah mespropp jag vet men det va svullen varigt blodigt och usch usch. Men fick i allafall lgga dära på sjuk sängen och egentligen skulle dom börja skära och då häll jag på att kissa ner mig men som tur va va det inte "jätte allvarligt" så fick doktorn fick dra ut den med en sak baklänges jag trodde jag skulle dö. Sen börja han snacka om att jag skulle smällta ner örhänget men fuck heller den hade  förstört mitt liv ju hah. Men knatade när ifrån med ett leende på läpparna och ska aldrig mer ta hål i öronen elr? Sen drog vi till coop för att handla inför morgon dagen som ska bli kalas kul. Massa coola typer, musik, raketer och framför allt SPRIT haha. Men nu mste jag hoppa in i duschen locka löshåret som ska på imorrn och sen tagga järnet puss


Minst tre år gammal bild, men grattis på 16 års dagen bruden! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

lite sent, men tack :D

2011-01-04 @ 00:17:34
URL: http://ruumpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback