Mamma ♥

usch usch, har inte bloggat på ett tag men har inte haft lust bara men nu är jag tbx igen. Har ju redan visat mina klappar och är riktigt nöjs faktist. Har även vart på mellan dags rea med mamma och brudarna och nu har jag massor med nya saker men tänker inte ta koert för det skulle ta mig en evighet och det lovar jag er. Idag har jag oxå vart på shoppning runda i haninge med Tugce och Katja  "the kryssning girls" hah. Fick med men en hel del fina saker och massa ansikts maskar. Sitter faktist just nu med en ansikts mask i smak Godis Kola. Efter shoppningen blev det en tur till Nynäshamn för att träffa favorit killarna. Blev bara en snabbis sen drog jag hem eftersom min älskade mamma åker till pilipinerna imorrn och kommer hem i Mars. Gud vad jag kommer sakna henne. Men får ha så roligt jag bara kan och hoppas att tiden går snabbare. Men nu måste jag verkligen städa mitt skit stökiga rum som består av massa påsar och kläder puss


O stökigt rum.

Kommentarer
Postat av: Josefine♥

Vet inte rikigti, en ganska lång historia.

Men jag hann heller inte med det, och jag var inte speciellt bra :P

2010-12-29 @ 13:25:34
URL: http://josefineborup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback