Day 17 – Your favorite memory

Mitt favorit minne hmm, jag har rätt många bra minnen so jag aldrig glömmer men nått som sitter varmt om hjärtat är Spanien 2010 med fotbolls laget. Va ju dära en vecka på fotbolls cup och det gick väl inte så jätte bra för oss men skoja inte om att jag hade så otroligt roligt. Bodde på hotell tillsammans med mina snygga vänner Elin och Pernilla och vi gjorde nog allt man inte fick men vad fan lever bara en gång eller hur ? Vi köpte dricka vi kröka vi rökte och satan vilket minne. Träffade nya människor hängde på natt klubba roch herregud  finns inga ord att förklara haha. Men vi fick ju våra konsekvenser är vi kom hem till sverige då någon i laget challat ner oss och fick skäll men brydde mig inte ett sskit och det gjorde ingen av oss eller våra föräldrar för laget har själv inte vart det bästa under åren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback