arbetsmiljö med brudarna.

sitter nu i ett klassrumt tillsammans med Linnea Alma Elin Madde Ewe Jenny och Isabella. Vi gör inte så mycket mer än att lyssna på musik osm en snigel och snacka om att kirra lokal och partaja lite fan va roligt. Idag i plugget eller ja på köket så gjorde vi sill eller ja vi gjorde i ordning vetefan vad det heter med äckligt va det i allafall sen efter lunch så hackade vi lök och faan vad jag grät mohah.
Efter skolan så kommer pappa och hämtar mig och sen ska jag plugga matte om bara in ihelvete! skulle gråta om jag får IG på nästa prov igen, men dom säger ju att det heter tredje gången gilt så får hoppas det stämmer. Men nu ska jag jobba för lraren kom puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback