snabb dator elllllller?

Laddade precis upp ett inlägg som skulle publiceras för timmar sedan men min dator har blivit jätte cp så måste ringa min gullunge pilen så hon får kolla på den, hon är typ jätte smart tro det eller ej hihi. Sitter i allafall i vardags rummet med pappa och kollar på hitler film elr asså den handlar om hur han erövrade och massa skit. Rätt tufft att en man kunde styra så mycket. MEn endå är han cp så det kvittar. Idag har jag ju vart i stallet och sen inte ett skit. Imorrn blire vänta på att bästavän ska sluta pluget och sen åker vi in till stan och handlar svarta skor till skolstarten som jag är tvingad att ha plus en kalender och kanske en jacka får se.
senare på kvällen blire möte med fotbollen angående bo mässan då vi ska jobba fyfan va tråkgt säger jag bara!
men ska inte träna så går hem direkt efter mötet. Nu börjar mina batterier på datorn ta lsut och jag orkar inte hämta laddarn så avslutar nu godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback