klar jag saknar det som va, klart jag tänker varje dag.

sitter nu och är sjuk och kollar på mamma mia filmen som jag älskar.
Inte bara att den är så jävla bra utan att den väckar massa gamla minnen från sommar 08, den tiden då ja hade två bästavänner som va mitt allt mina två storasystrar. Monia molin och Tugce selcuk rätta sagt, vi delade på allt vi viste allt om varandra vi sa allt och gjorde allt. Både bra och dåliga minnen delar vi tillsammans och dom minnena kommer jag aldrig att släppa never in myh fucking life.
Det började med att dom var och kollade på min fotbolls träning den 12/2-08. kännde ju dom inte då utan att tugces lillasyrra kännde jag sen tidigare så hon va oxå dära.
Ni la till mig på playahead då det fanns och vi började sncka mer och mer.
En dah bestämmde vi oss för att ses och det måste var min lyckligaste dag. Jag kom hem pch pappa undrade vart jag hade varit och jag hade dig i telefon och medans sankcade jag med pappa och jag sa att hon hette moniamolin och det första pappa sa ma lillmolle.
och efter sankca och sncka visade det sig att monias pappa och min pappa va gamla vänner och hade kört raggar bil i gamla dagar. Tiden gick och jag va jämt med monia. Vi firade födelsedagar tsm vi hade svull kvällar vi gjorde allt and i miss it. Sen kom det en dag då jag va hemma hos monia och tugce ringer och frågar om vi ska med på bio? och vi ba vilken film och honsa mamma mia, jag tror vi as garvade i flera minuter liskom hallå jävla tant film tänkte vi?  men efter att tugce övertalat oss så gick vi och det va nog nått vi aldrig velat missa, vi grät vi skrattade vi lådsades tillochmed att vi va dom dära tre vuxna. Tiden gick och allt vände skolan började och det va inte vi tre längre. vi gick från tre till två och så är det fortfarande. Jag saknar oss faktist vi brudar som hängde på nynäs gator, vi som g´jorde hyss och bara skrattade åt det, vi tre som ingen kunde sära på.. jagälskarer tjejor föralltid och ko´mmer alltid att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback