Fredag

Gud va varmt det är nu, på min termometer står det 36 grader och solen skiner mot min ballkong underbart. Fredag idag och det betyder sista dagen på mitt sommar jobb. Rätt skönt att slippa dra sig mot vansta skolan för att göra skiten fin men kommer enå sakna tobbe och putte som jobbar kompisar. Jobbade typ till 11 idag sen skjusade jag hem pilen och vi höll på att bella med moppen, fyfan va v skratta ihjäl oss eftersom hon föll på att ramla av när jag gasade. När jag kom hem så ringde jag taylor Johansson och vi drog till thai grejen och käkade frulle/lunch smarrigt som fasiken. Sen blev det hem och fixa till sej lite och sen har vi satt igång vattenpipan och rökt och bara njutit at sommar lovet. Eftersom vi börjar skolan om tio dagar kan det vara skönt att göra det man vill ha gjort nu på en gång. Ikväll ska jag träffa ellinor och det va gudars länge sen sist så det ska bli super roligt plus så ska vi kolla på konser som jag oxå ser fram emot. Bilder kanske kommer upp får la se.
Imorrn så blire vällingby för shopping troligtvis och sen på kvällen in mot stan med bästa melina och CO.
Men nu ska jag tvätta håret och börja sminka mig smått. nej juste slänger in en bild på hur brun jag va för nån vecka sen. pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback