bad uppdate i know

Nu ska jag skriva det som jag igentligen skulle skrivit i går och dagen innan men hade då inte dit eller ork.

FREDAG- Va i nynäs hela kvällen hos tugce, tillbringade den en stund på gården med herve och massa skönt folk.
fast det va rätt mycket små kiddar dära eftersom det va typ inspark eller vad man kallar det för men dansa med småglin är alltid lika roligt. SEn så kom pejam och nån snygging som tugce självklart kände så herve ick ut med dom och vi kom fem mminute senare och det va alltid lika roligt. Sen drog vi till ica och hyrde film och på hem vägen kom pejam och börja sacka om filmkbäll och massa skit jag bara dog av skratt för tigce stog som ett ? hela tiden haha! Sen så hände lite skit saker så vi drog från dom och satte oss i en busskur och snackade massa skit och sen kom jocke förbi med bilen och frågade om vi ville åka med så varför inte, så han körde oss till centrum med full volym på sterion och sjävklart vare raggar musik hah. Sen när vi klev ur fick vi en varsin öl och sen drog vi hemmåt. När jag hoppade på bussen blev det kallabalik eftersom alex och D börja skrika på bussen och kastade massa saker och jag bara skrattade hela tiden till sist börja buss tanten böla och stannade och kallade på väktre och alla som åkte med bussen blev vansiniga för hon sa inte varför vo stannade så folk började skrika på henne och jag skrattade bara ennu mera. När väktarna kom så börja hon ljuga som fasiken och sa att jag va med på det hela att jag gjort det och det så jag gick åka hem med bussen med dock med två väktare som föll i mig¨på varsin sida mohaha och sen en väktar bil bakom bussen. Så jävla överdrivet så fick gå sen med väktarna hem dock bara till bommen. Sen blev det hopp i sängen.

LÖRDAG- Klev upp klockan åtta för att ligga och dra sig i sängen till nio tiden. sen hoppade jag in i duschen och stog där ett bra tag sen blev det att fixa till sig litegran för att sedan kolla på 96 match på viksängen, eftersom jag tränar dom så drog jag ner och sanckade lite med deras målvakt och sprang runt och ringde massa samtal för att dom behövde spelare och massa skit, det började med att ösmo tog ledningen efter förstahalvlek. I andra halvlek spelar dom lika och emd bara några minuter kvar så gör nynäs ett till mål som betyder förlust för ösmo men dom va grymt bra. Sen va det pojkar 95/94 match och dom vann överlägset med 9-1 mot tyräsö och bäst på plan tyckte jag att samir va med tre mål och kanon bra match. Kollade men Nanny och det va helt underbart vi satt och snacka massa gama kill problem och allt som hänt oss och et va bara skönt att reda ut allt.
Sen åkte jag med pappa och mamma för att handla hem mat och det blev en hel del. Sen körde dom mig till tugce där dom kollade på film och sen drog vi till Willy's för att dom skulle handla. Senare fixade vi oss lite för att gå till gården med fuck off så va det ju stängt så vi ringde massa ffolk men visa hade dåliga bortförklarningar och andra kunde inte och självklart va snyggingen ju på fest så han hann itne hem buhu.
Sen sätter vi oss på rampen och då kom tobbe och emil som vi delade tågra  ord med. Sen så gick vi upp mot centrum och träffade en hel den människor och vi va med och massa.
Sen tog ag bussen hem och va jätte trött så när jag kom hem blev det slänga sig i sängen på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback