ONE DAY LEFT!


Nu har jag bara en dag kvar på praktiken sen har redna första veckan gått för min del. Jag tycker bara om min praktik me roch mer så det är nice som fan där. Stekte pannkakor i dag i typ tre timmar. Jag vill aldrig mer se pannkakor ALDRIG. Dock ska jag steka det typ en gång i veckan og kill myself typ ngt i den stilen. Annars så förberedde jag abra inför kvällens ceatring som dom även håller på med. Snackade och skrattade med alla som jobabde där åh vad jag gillar dom! Imorrn är det bar ajag och ägaren i köket ngt jag är lite pirrig för då jag aldrig typ jobbat med honom i köket. Är ju alltid med Dennis men inte imorrn. Får se om jag överlever dagen vilket jag måste för imorrn på kvällen är det #haffla som gäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback