JUSTE JAG GLÖMDE!


Jag har helt glömt att berätta att jag från och med idag och i tio veckor framåt praktiserar. Jag valde själv att inte vara på någon fin restaurang denna gång då de fuckade upp hela mitt liv när jag va på Prinsen sist. Första dagen idag rullad epå bra. Det va rätt mycket att göra och jag kom nog rätt snabbt in i gänget hoppas jag i allafall. Min handledare Dennis är förjävla bra! Han är ju bara 22 bast så han fattar mig liksom. Sen har vi Love där som jag är bekant med den innan samma där han är kanske 23. Så alla där är unga det gillar vi! Jag är ensam tjej i köket. Sen finns det två äldre kvinnor i kassan/disken skit sköna!! Jag trivs hitils jävligt bra där och vis kojar som bara den. Ett bra val av plats. Jag är på Balder nere i nynäshamn skönt. Nästa vecka blir det ännu stressigare då dom börjar göra mat till hejtjänsten pirrigt men jag hoppas jag gör bra ifrån mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback