FATE I BELIEVE IN YOU

Sorry för dålig uppdatering men denna helg har det vart full rulle på. Eftersom Linnea va på sjukhuset i fredags kväll så va planerna jätte osäkra för lördagen men trotts att hon sket i sin feber kom hon över till mig igår kväll för lite middag och sen fixning. Mötte upp tugce på tåget för en hel kväll i haninge. China station va vårt mål där det va hiphop kväll och några vi känner skulle uppträda. Så nu era haterns där framför skärmen som snackar skit om oj wow hip hop ni kan tagga långt redan nu. Sam samma vi kom in dit hälsade på grabbarna och köpte lite dricka. En alkohol fri drink för min del då jag hehe inte får dricka alkohol nu för tiden. Alla artister började spela och sjunga och längst fram stog vi och diggade. Hoppade runt och fuckade ur det va härligt. Bara med folk som förstog budskapet med hiphop och alla va där för sama sak kärlek till alla där. Åkte sen hem med två tåget. Åkte hem till Linnea där jag hon och två grabbar slaggade över. Denna helg har bevisat att ödet finns. Det är allt jag kan säga till er. Jag vill berätta men ni skulle aldrig förstå och fördommar på engång skulle komma. Men ni kommer märka på mig och allt är perfekt nu love life. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback