MIN UNDERBARA HELG!


 

Bakis är bara mitt förnamn. Jag har kört all in denna helg men fantastiska människor något jag behövde sjukt mycket. Kopla av från de riktiga livet och bara in i dimman. Spenderade en helg helg på kroken, de stället trodde jag aldrig jag skulle sätta min fot på då aya är en konkurens och det är där mitt ställe är men se så fel jag hade. 
 
FREDAG: Jag och tjejerna plus alla gäris från deras klass och grabbarna spenderade kvällen på kroken. Mycket alcohol mina kläder ja allt va perfekt. Träffade massa folk jag inte sätt på länge och lyckades bli lite små kär i DJ /barntendern. Det är något med mig och såna där. Kvällen slutade vid tre tiden då jag däckis hos tugce. 

LÖRDAG: Tjejerna och lite sorunda folk, vi spenderade kvällen tidigt på kroken och nu blev det värre än dagen innan. Drick efter dricka det är farligt när det är så jävla billigt! Vi stötte på lite andra grabbar som vi umgicks med förut och det va nice. Svensk Hip hop kväll på kroken det gjorde verkligen min helg. Och när Mård & Shivanos Nej Nej Nej låt kom smälte jag totalt. Grym jävla helg med andra ord! Dock har det satt spår i sig. Bakis som aldrig förr men det är sånt man får ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback