BABY VI KÖR ALL IN!

Godmorgon, ligger i sängen nu helt slut i kroppen efter en fullspäckad gårdag. Spontana va namnen och det is the motto. Va hemma hos Emilio igår i några timmar i Bredäng. Chillmode med godis och tv tittande. Där ifrån åkte jag och mina tjejer till gamla stan för att träffa grabbarna över en cara. Promenerade runt i stan ett tag och bam här kmr värsta grejen. Vi går förbi en bar och jag kollar in tycker jag känner igen en människa där inne och bakar tbx då inser jag att de är turkey dadi vi kallae honom för de i min blogg av olika anledningar. Omg jag och Linnéa hypar totalt och springer dit och kramas i år kändes det som. Han är nämligen en kille i träffade i turkiet och gjorde lite saker festa vip och så, han har kontakter med andra ord. Men vi taggade hem till vår grabb kompis dr vi lirade lite gitarr och sjöng. Men sen kunde nt kropparna hålla sej så snabbt lämnade vi grabbarna och drog till baren och drack hahaha livet är Great. Hafflade med turkiet gänget och några tjejer från Australien. En riktigt jävla tung kväll men personer som står mej varmt om hjärtar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback