SPONTANT MEN JÄVLIGT BRA!!

LÖRDAG
 
Fyfan vilken kväll vart ska man börja liksom?
Drog till cafe 60 med mina två favorit tjejer Tugce och Linnea där vi tog en varsin cha och gott till det. Stötte på lite nynäs killar och bara njöt liksom. Kvällen fortsatte mot en kiss pause på gatan hah riktigt sköna brudar som sätter sig mitt i en backe och kissar nyktra för den delen med! Gick sen och mötte upp Francii sen knatade vi runt i storstaden sen en sväng på söder det va sjukt mysigt måste jag säga. Mitt i allt drog vi till kvarnen och träffade på Cetin och hans grabbar, en snabbis blev det för sen blev det en parkbänk med massa flum you know. Skrattade åt konstiga grejer och fundersamma över ett nummer som helt plötsligt sluta fungera men ni kommer aldrig förstå det på det sättet vi gjorde. Gick sen och mötte Bex en kille som är kändis eller ngt sånt Linneas kompis så vi umgick väl bara med högre killar eller vad man säger. Åh hans kompis var så jävla snygg nästan så jag fick hjärtstopp ni skulle se honom! Sen när vi skulle dra hemmåt jag och tjejerna då ser tugce en kille som står vakt som stog på aya och vi fick typ panik. Vi trodde väl aldrig att vi skulle få träffa vakterna igen och se nu. Alla blev jätte glada så vi drog in på krogen och hade det väääldigt nice. Snackade om allt och inget och spanade in det lilla dansgolvet och alla flaschiga lampor haha bästa! Men det varade bara en timme vilket sög. Men grymt härlig kväll som alltid med dom där två brudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback