SKOLAN - FIKA - SHOPPING - SLUTKÖRD

Hey, ligger nu i sängen och är helt död trotts att det bara är måndag idag, vilket innebbär praktik imorrn resten av veckan ngt jag inte ser fram emot usch och fy säger jag bara. Idag i allafall så blev det en kort dag i skolan vilket alltid är skönt. Kom två snubbar från student grejen oxå och jag känner att det redan är nära nu. Klassen kom väl inte riktigt överens om hur vi ksulle göra men allting så får väl se hur det blir. Nu har vi i allafall skrivit upp oss på en grej men får se hur det blir med det. Efter skolan i allfall drog jag Alma och Elin upp till centrum för att fika så vi tröck i oss varsin sallad på momo vilket alltid är lika härligt. Sen tog vi en fika på samma gång och skoja inte om att våra magar dog lite sådär. Efter blev det lite så shopping, fick med min nytt läppsyl och lite ansikts produkter. Sen hottade jag och Elin en skit snygg vinterjacka så vi båda köpte den haha. Men dom va skit snygga verkligen. Sen drog vi hemmåt och nästan somna vi på tåget. Är verkligen helt död just nu. Men nu ska jag hoppa in i duschen sen är det dax för sängen. Klockan är ställd på 05:00 fy bubblans!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback