SKA NI HA MIN AUTOGRAF NU ELLER?

Hey babes, ligger nu i sängen ny duschad och lyssnar på musik. Ska faktiskt strax sova är jätte trött och måste ladda om för morgon dagen då jag står i sörvis och preppar massa. Är jätte nervös för det här är liksom inte ngn vanlig restaurang på stureplan utan ett ändis hak som jämt är i tidningarna. Ja faktiskt senast förra veckan va prinsen med i metro de ni! På tal om kändis hak vet ni vem som kom och käkade hos oss idag? Jo Prins Carls Philip det är ju för fan sjukt! Han är ju förjävla snygg dör typ. Så vi lagade at åt honom och sandra serverade åt honom så frågan är vill ni ha våran autograf nu eller? hahah nej då. Men det är så sjukt hur jag lilla mikkis från landet hamnade på ett kändiskhak på stureplan liksom. Jag menar hur ofta händer det att Julia Roberts glider in och käkar ens mat jo det hände på Prinsen för tre veckor sedan grymt jävla ballt! Kommer nog bli kändis kåt om jag fortsätter på detta ställe haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback