NY SADEL TILL PRINSEN!

Blev en sen tur till stallet idag då tågen skulle strula i västerhaninge. Sadel provaren va där idag och det va en bra tidpunkt för jag själv satt inte alls bra i den andra sadeln men nu har han en splitter ny och framförallt en ny sadelgjord allt är så fint. Jag blev förälskad när jag kom dit, Märta valde helt rätt och det är jag glad över. Det är en sprillans ny Wintec dressyrsadel skit fin. 
Över till ridningen då. Eftersom sadeln är ny ska den ridas in och det är morgondagens projekt så red barbacka en sväng och han va så fin! Jätte fin i form och inte alls uppspelt som sist vi red ut. Red kanske bara 20 minuter men det blev kolsvart på en gång men underbart säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback