KÖKS SLYNOR.

Hey, ligger nu i sängen med onepiece på och frysser som aldrig förr. Har blivit rätt sjuk igen och det är ju inte direkt någon höjdare nu när praktiken är igång. Har liksom redan vart borta en dag så känns sämst att behöva sjukanmäla sig igen. Skolan idag gick i allafall jätte bra. har fixat så jag har mina sista 100 poäng som jag saknar med det läser jag nu konditori. Nått jag inte alls egentligen vill ha med vad ska man annars läsa bild? nej ingeting för mig direkt. Dagen rullade på snabbt, samhälle och projekt är världens tråkigaste ämnen. Och på kondisen så failade jag Linnea och Lowa totalt. Dom enda med MVG i bageri kunde inte ens göra en tårta fyfan va pinit säger jag bara. Men alla kan ju inte vara bäst liksom. Hade rast ett tag och då drog jag ut med Linnea och Lowa, sanckade lite allt mellan himmel och jord vilket kändes riktigt jävla bra! Efter skolan åkte jag med pappa till torö och kollade på ngn gård varför vet jag inte riktigt men det va väl fint haha. Trivs bra i orten men aa. Nä nu ska jag upptatera er om min galna helg men det blir i ett annt inlägg puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback