JÄVLA BRA HELG!

Min helg
 
Jag börjar med i fredags, då va jag på aya tillsammans med Linnea och massa andra människor. Det va lite segt faktiskt men väldigt mycket folk. Dock va jag och Linnea väldigt trötta så det blev en väldigt tidig hemgång för oss nog redan vid kvart i tolv tiden tror jag vi traskade mot tåget/bussen.
 
I lördags va det andra bullar, pkte in till handen ensam för att kolla runt litegran på kläder och prylar men jag hittade ingenting som lockade mig direkt. Eller jo jag fick med mig ett par lurar det va allt. Åkte hem sen duschade och packade ner lite saker. Drog hem till tulle och fixade mig lite mer. Kvällen skulle bestå av middag vin och bästa sällsap av mina tjejer och franzy plus mic man. Där satt vi alla fina och käkade bränd mat hahah. Drack vin och ja vi körde yolo heh. Drog sen till aya vid elva tiden där det va en hel del folk och jävligt skön stämmning. Träffade massa som jag stog och sanckade med hur länge som helst bland annat Robin och jag stog och planerade massa haha riktigt skön kille! Träffade på världens bästa kille Eric sen och han va ju full som bara den men mina vänner gilalde honom riktigt bra och då är frågan vem gillar inte honom? haha. Det va riktigt roligt, rökte cigarr nu oxå och jag kände flaschbacks från turkiet hah galet. Simon och Jim spelade på Aya vilket va roligt. Pratade väl litegran men aa vad säger man. Drog där ifrån kanske vid halv två efter att ha fått kärleks råd av David som är linneas kompis skön kis. Sen fortsatte vi halva natten hemma hos tulle. Bästabästa!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback