JAG HAR SAKNAT SKOLAN.

Hey babes,
standard behövs det än skrivas men sitter i rummet nu med soft musik på. Stiftelsen vart jag än går åh vad den är bra! Annars så har det rullat på som vanligt idag i skolan. Började dagen med att en stressad mikkis kommer till skolan redo för skolfoto, nya kläder och ny färg i håret men så säger våran mentor att det är inställt fyfan. Med andra ord va jag i skolan redan klockan nio i stället för tjugo i elva då jag egentligen börjar min lektion. Bita i det sura äpplet men det gjorde mig ingenting direkt. Satt med tjejerna och snackade litegran om allt skönt. Började lektionerna sen och det va väl som vanligt. Samhälle lika tråkigt och önödigt projekt bytt arbete för tredje gången så nu hoppas jag att vi är på spåret igen. Avslutade dagen med konditori och jobbade med Lowisen. Gick as bra och är riktigt stolt över det vi gjorde idag. Såna dagar man liksom tycker kök är roligt. Gjorde en Oskar den 2 tårta och fasten jag och Lowisen är mega alergiker så greja vi det riktigt bra! Nu ska jag städa undan lite i mitt rum och vänta på att Linnea hör av sig puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback