FULL FART PÅ ÄPPLET.

Hey babes.
Sitter i rummet nu med Ansiktets nya låt på hög volym. Idag har det vart full rulle i skolan och ska jag erkänna tycker jag det är riktigt roligt att gå i skolan igen. Fast jag bara går en dag i veckan så längtar jag efter måndagarna nu för tiden. Började dagen med Projekt och vi har en hel del planer och det komemr nog bli rikgti bra. Hade tänkt att skriva om bröllop men det sket sej ordentligt så vi bytte nu. Sen va det dax för Samhälle en lekton jag kom rätt sent till. Missa nog halva lektionen men det gör mig ignenting för det är kanske inte den roligaste lektionen att gå på. Sen hade vi konditori en lektion jag inte valde men blev tvningad att gå då jag saknade hundra poäng och självklart så failade jag idag igen. Andra lektionen och andra gången jag inte klarade av ett recept haha nu är det illa. Men jag och Alma lyckades rädda våran kaka riktigt bra så faktiskt blev den finare nu. Knatade i centrum med Alma sen. En sallad på momo och en chai på E-house standard nu för tiden. Kollade runt litegran men hittade ingenting som jag ville ha med mig hem vilket kanske va lika bra nu när jag ska fxa om rummet. Sen så hade ngn som är världens bästa människa klippt upp staketet vid tåget så jag är hemma på en minut den människan borde få pris. Vem fan pallar gå runt hela ösmo för att komma hem när man kan gå över spåret? heh nä men nu ska jag lyssna på musik och bara njuta! puss















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback