EN TANKESTÄLLARE.

Jag måste bara få skriva av mig litegran eller kanske ganska mycket. Nu jag skolan hållt på i en månad och sommarlovet är historia för dem flesta men för mig så påmins jag varje dag. I sommras träffade jag en kille ngn som va så fantastisk mot mig och jag va i trans på riktigt. Jag åkte uromlands och allt vändes upp och ner. Lögner, falskhet, tårar och smärta gick jag igenom när jag kom hem från turkiet, som tur var hade jag två vänner som stog upp för mig och jag kommer aldrig kunan tacka Linnea Karlsson och Tugce Selcuk för stödet jag fick. Jag säger inte att jag söker uppmärksamhet absout inte. Som sagt jag jobbade häcken av mig på Aya beach club och det älskade jag verkligen. Träffade en sköning till vakt som började små flirta men inget jag direkt tog på allvar men det va roligt att vara där när han va där liksom. Min sommar den räddades och blev perfekt. Jag fick ett jävligt bra avslut på min sommar. Nu en månad efter sommaren så lever jag verkligen livet till hundra. Har gjort saker jag aldrig trodde jag skulle testa på och saker jag knaske borde avstå ifrån men jag har levt livet fullt ut. Aldrig tänkt på morgondagen utan levt för dagen. Jag har Tagit mig från botten till toppen och kan garanterat säga att jag är lyckligare än förr. Vaknade upp imorse med fetaste leendet på läpparna och kände fan vad jag är bra! Jag har glömt det dåliga som hänt och bara blickat frammåt nu. I veckan säger jag upp mitt gym kort på 24:an och börjar träna ordentligt på ett annat ställe med min underbara almiz. Nu ska jag tbx i samma kroppsform och kondition som jag hade innan jag fick mina fotbolls skador. Jag ska vara lika motiverad som förut kosta vad det kostar ta den tiden den tar men det är mitt liv det handlar om. Nu blir jag en helt ny människa vänta ni bara!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback