EN HEL DAG MED SHOPPING!

Hey babes, ligger i sängen nu samtidigt som jag kollar på Beck. Inte för att jag tycker att dom nya avsnitten är så jätte bra men det får duga såhär en söndags kväll. Hur är det med er där framför data skärmarna? För mig är livet underbart så tar vara på varenda minut jag får med mina älskade vänner. Idag åkte jag, Selda, Tugce och Linnea in till hanince centrum för att käka lunch tillsammans och spontatn ta hål i örat så vi alla körde på en vänskaps piercing på samma ställe i örat vilket blev skit snyggt på alla. Sen va det bara dax att spendera lite penag i köpcentrumet. Lite och lite men jag handlade rätt mycket men det va värt det. Fick med min massa fina höst kotor och andra snygga tröjor. Sen div saker som snoddar och hårfärg. Har färgat håret oxå. Trött på att ha hela regnbågens färger i håret så om det blir som jag vill när det är tortt så är det choklad brunt så håller väl tummarna. Skolfoto i morrn med och årets sista så kan ju alltid hoppas att man är lite fin för en gångs skull haha. Men nu ska jag städa rummet och rensa kläder som jag ska skänka bort eller till klädhem eller vad det heter puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback