DAG 1 - LITE OM MIG SJÄLV.


Mikaela Johanna Sjölund för er som missat det. Född 1994 på Södertälje BB. Hela livet har kretsat runt idrott och sporter. Började när jag var liten med att vara aktiv och sen dess har jag hållt på med Fotboll, Hästar, Cross, Kanot, Gympa & egen träning på gym. Älskar att vara aktiv. Bodde yani hos en failj när jag va liten som jag  ganska ofta skriver om. Värdens bästa människor. Har vart kär en endaste gång i hela mitt liv på riktigt och det va i en råtta som jag aldrig kommer lit på mer så enkelt är det med det. Bor i en läghenhet med mamma och pappa på ösmos värsta omtalande ställe Bergsvägen men jag älskar det! Går tredje året på Hotell & Restaurang skolan riksäpplet i handen ska då utbilda mig till kock men ska bli snut som vuxen great! Har tre bästaste vänner Emil Linnea och Tugce finns inga bättre vänner än dom tre! Lever med ett ord och det är spontan som jag försöker följa till 100 procent och det går jävlig bra! Så det va nog det jag kom på såhär snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback