BRA HELG!

Hey på er, 
Nu har jag inte skrivit sen i torsdags men har varken haft lust eller ork till det. Men jag lever som sagt och har haft en riktigt bra helg tillsammans med mina fina vänner. I fredags va jag ute med Linnea. Rätt segt faktiskt och svintrötta som vanligt en fredags kv'll så drog vi hem till henne och bara mös mes godis och snusk cola. I lördags va vi inne i stor staden tilslammans med Tugce och Elli. Shopapde litegran och träffade francy. Fikade och käkade. Sen åkte vi hemmåt åt ilika håll. Handlade middag till mig och mamma och självklart blev det sushi. Senare på kvällen blev det spontan fest i handen. Mötte upp Madde på tåget sen drog vi hem till Andreas. Där va det lite olika folk. Träffade min nya tvilling oxå. Rätt pinsamt att kliva in på en fest där jag möter en tjej med långt brynd hår likadan blus samma färg och allt som jag hade på mig och pricken över iet hade vi lika dana klockor på oss. Självklart fanns det bara en plats kvar och det va brevid henne så vi va tvillingar den kvällen. Blen endå en tidig hemgång för min del. Åkte hem redan halv två sista tåget ni vet. Träffade på Fancy och Cetin på tåget oxå så det avslutades rikigt bra faktiskt. Idag blev det bara en soft dag med mamma. Drog till centrum och handlade lite sen hem till våra kompisar. Satt med Tina och kollad epå film medan mamma och tinas mamma gjorde annat skit. Sen har jag bara vart hemma och softat skön helg!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback