BARA PINSAMHETER PÅ PRAKTIKEN NU.

Hejsan babes!
Behöver jag ens säga vad jag gör just nu? Jo för er som läser mellan rederna så är spotify på högsta volym med massa Dj låtar från turkiet tiderna åh så jävla härligt. Har precis käkat klart middgaen som jag faktiskt gjorde idag från grund och botten nice va? Fiskgratäng med gurka så äckligt gott ska ni veta. Det kanske blir en kock av mig i allafall kanske inte..
Nu är jag i allafall inne på min fjärde vecka på prinsen och det känns skönt att vara där. Fortfarande är jag blyg och det kommer jag alltid att vara men jag känner mig trygg där. Har haft massa teep talk och visst det kanske är mobbat för vissa men för mig är det skönt. Nu återstår bara fyra veckor svar och jag gåe snart in i varmköket få se hur det går då för mig. För varje dag som går så händer det bara mer och mer pinsamheter för mig. Inte så att jag gör ngt konstigt utan att EMIL ska skämma ut mig med allt möjligt. Idag så trodde jag helt ärligt jag skulle hänga mig själv i grönsakskylen eller hoppa ner i kokande fond! Står och visspar så jag tror jag ska dö, alla kockar är i samma rum som mig och jag pallar helt enkelt inte visspa hårdare. Och ni vet när man visspar "rätt" så ser det ut som om man verkligen runkar av ngn. Och när jag är mitt i svakan skriker Emil över hela rummet att jag är rutti på det där. Ena kocken brister a garv och köksmästaren går fram till mig och skrattar och säge jasså det är det du gör på fritiden. Jag blev inte lite röd i fejan och bara ville krympa. Sen säger Emil att jag träffar en kille nämner inge mer och sälvklart ska min handledare Kalle lägga mäsan i blöt och säga: "Ja mikkis vad är det för kille du träffar är det seriöst? berätta för pappa nu." OMG min handledare sadet till mig hahah jag brast av skratt. Vänta bara EMIL tills jag skämmer ut dig. Ja ungefär såhär ser det ut för mig varje dag. Gick även stå på en kastrull idag för jag inte nådde till kartrullen på plattan, bara en sån grej är pinsamt!! Haha nä nu ska jag inte skriva mer om praktiken rundar av såhär bra puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback