6/8 PRINSEN

Hey, ligger i sängen nu med lite frän musik i öronen. Praktiken idag gick faktiskt riktigt bra! Gjorde massa saker idag igen och jag har verkligen inten spill tid utan gör alltid något. Den enda rasten jag hade idag på mitt åtta timmars pass va på lunchen som varade i hela 7 minuter åh jobbigt! Idag har jag faktiskt skrattat mycket med dom som jobabr där vilket jag inte vågade för en vecka sedan. Då va jag rädd och sa inte ett ljud. Haha hade till och med deep talk med en där det trodde man inte! Jag gillar dom på prinsen. Framförallt så är det ett riktigt skönt ställe med skön köks personal och självklart en cute kille heheh. Imorrn är det sista dagen för denna vecka. Skönt med ett break faktiskt! Efter praktiken gick jag Sandra och Emil äver till Ica och handlade litegran sen blev det picknik i västerhaninge det ssatt riktigt bra med lite gott haha. Men nu ska jag städa rummet och tvätta lite kläder, det behövs! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback