VÅGA SATSA FÖR ATT VINNA.

Bomben jag skulle släppa i tisdags morgon var att jag och tessie nu bestämt oss för att satsa hundra på fotbollen igen. Fem dagar från att ha vart borta i fem hela månader fick oss att inse att fotboll är det vi ska hålla på med. Men jag säger bara att min kondis har ALDROG vart så här sålig och jag skäms. Jag pallade att pringa nonstopp i en timme och tio minuter sen låg jag på backen. Sen va så jävla äckligt jobbigt och för att ta mig tbx till A-laget måste jag verkligen börja ändra på mig själv. Vaknat med värsta träningsvärken i hela kroppen och jag menar verkligen heela kroppen. Men det är possitivt liksom! Nu laddar jag om inför nästa vecka och jag längtar så jävla mycket! Frozza!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback