SÖNDAGS MYS.

Sista dagen på helgen och jag känner hur jag velat haft lite längre helg. Den här helgen har vart galen inte alls som jag tänkt mig utan mycket bättre. Åkte hem till Nippan imorse igen överaskade henne och Hanna genom att komma och väcka dom i hennes rum lite chockade dom blev. Käkade Chips till frulle och Alovera så jävla underbart gott! Åkte där ifrån ngn timme senare då jag skulle fika i nynäs. Blev en stor chai och blåbärspaj fyfan va #cosy det va. Satt på cafet ett bra tag och berättade chock nyheter för tjejerna och massa annat. Sånt där man bara kan göra med vissa ni vet. Nu ska jag faktiskt städa mitt rum igen och vänta på att Almiz ska ringa. Men först beck puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback