SLITEN TJEJ.

Godmorgon babes.
Sitter faktiskt på golvet nu med datorn i knät samtidigt som jag kollar på Top Modell. Vill oxå få mitt hår sådär fint och bli sminkad som en prinsessa det skulle vara något det! Igår kväll i allafall så jobbade jag kväll på praktiken. Emil va sjuk så det var jag och dom stora grabbarna vilket faktiskt gick jätte bra. Hade två egna rätter vilket var skagen och gravlax salladen som går mest och det var roligt. Jobabde på bra och så så fick gå redan vid tio tien hem skönt det! Träffade på Von gerber på tåget och vi sanckade massa magaluf minnen åh va roligt det var! Funderar på magaluf i sommar vilket man aldrig tackar nej till. SAknar alla där borta och alla galna fulla människor det är liksom yolo där. Men nu ska jag skynda mig litegran. Städa rummet duscha och äta innan jag börjar praktisera kväll igen puss

Direkt efter jobbpasset igår död och sliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback