RÖDLUVAN?

Godmorgon babes.
Känns skönt att det är måndag och man inte allt tänker på skolan och framförallt inte är i skolan! Yes höstlovet har rullat igång och den kunde nog inte komma i en bättre tidpunkt. Sitter just nu med RÖD hårfärg i håret och hoppas att det nu blir rött i hela håret och inte bara i hårbotten då gråter jag faktiskt. Har velat fram och tbx om jag verkligen ska färga men nu sitter jag ju med färgen i håret så vad gör man. Ska dock lägga in en till färg senare i veckan lagon till halloween festen. Så nu väntar jag förväntans fullt på resultat. Annars så har jag inte alls några planer för dagen. Bara ta det lugnt kanske gå en promenad vad vet jag. Eller jo jag ska träffa Jenny och Hannah lite senare på eftermiddagen/kvällen. Men nu ska jag beställa ett par skor hehh puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback