PARTY FÖR HELA SLANTEN!

Fredag.
Vilken kväll det blev! Åkte hem till Almiz först på kvällen för att mysa och kanske festa men det fanns verkligen ingenting så det blev att hon drog ut med tjejerna och jag åkte hem till Maddan där det va fest. Lite folk från tvåan och deras vänner och självklart så skulle det skämmas ut litegran. Hennes grannar hade fest vilket va kanske 25 och uppåt så jag börja ragga som fan och till slut va det jag som stog på andra sidan av ballkongen och madde dog av skratt haha bästa. Där var jag och Isabella från tvåan och chillade. Kvällen började bli allt senare och dax för hemgång då frågade ena killen lyssna nu med lockigt hår och toffs frågar om jag vill ha hans nummer omg fick panik så jag sprang är ifrån hahahha TYPISKT! haha kvällen va faktiskt jävligt rolig och framförallt annorlunda mot vad den brukar vara bästa helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback