MÅNDAG 8/10

Måndag idag och räknar redan ner tills det är fredag. Skolan idag gick galant! Hade mössprovning idag och allt gick på hela 1500 kronor herregud säger jag bara men det får jag lösa sen. Har två veckor på mig att fixa fram pengar och det går nog att fixa. Ska även betala in för studentskiva som vi nog nu ska ha i allafall. Annars så hände det inge märkvärdigt, vi pratade om våran praktik och det va väl inga höjdare från ngn egentligen. Alla vill nog till skolan igen och bara köra med klassen. Hade konditiori där vi inte gjorde ett skit typ, gick runt och sjöng till Aleks medan dom andra gjorde jobbet haha. Eller nej faktiskt jag kavlade ut degen BRA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback