FUCK DET HÄR.

Ligger i onepiece nu och snart avlider jag. Alla är så äckligt tråkiga idag och när det väl är nått så pallar folk inte avgå förfan. Jag har nog inte vart så här irriterad på skit länge och jag är verkligen irriterad. Har även börjat ställt mig själv mot vägen, jag saknar mina gamla vänner jag saknar alla jag umgicks med förut. Tjej/kill ligan som va underbara som jämt sågs vi behövde inte ens ha ngt att göra utan den va en självklarhet. Jag är trött på människor som bara sk aha och inte kan bjuda till litegran. Alla kan inte bli behandlade som en prinsessa sån är livet bara att bita ihom knata den svåra vägen som livet gett oss men det blir ju vad man gör det till. Exploderar nu på riktigt. Så innan jag slår sönder min dator så kanske man ska runda av litegran eller. Aja bita i det sura äpplet det är min plan för kvällen så fuck you fuck allt det här håller inte dö avgå nu är jag arg peace. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback